When in a crisis..


...så letar man fram gamla kläder som man lagt undan av olika anledningar. Jag hittade precis ett par jeans anno 2007 som är aningen tight över höfterna, men tänk på all träning jag kommer att ägna mig åt i mars, eftersom jag inte kommer att ha RÅD att göra nåt annat. Efter ett par veckor på vatten och bröd och massa träning så kommer dom att passa mig perfekt! Mina kära 26:or...
Man tar även fram massa kyckling ur frysen och letar frenetiskt efter ett recept på snabba och billiga matlådor (så att man slipper "vatten och bröd"-grejen) som jag kommer att fixa sent ikväll då kycklingen är tinad.
Vad gör man mer? Jo just ja, man går på basket, för det är gratis och underhållande. Man kollar på sport (underhållande ibland faktiskt), man kollar på snygga, vältränade och svettiga killar, då och då lyssnar man på lite musik. Det låter ju nästan som en utekväll på typ O'Learys eller så, men det kostar mig inget, varken pengar, ångest eller bakfylla!

Man måste se positivt på saken.
"Man" - alltså JAG.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud, smalare är inte alltid bättre. När är det nog? När du kan ha barnjeans??

2009-02-24 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0