26 (tjugosex)

Jag är inte 26 år - men det skulle jag inte ha något emot - och det är inte den 26:e idag - vilket skulle vara nice för då skulle lönen ha kommit. Utan så här är det: jag köpte ett par jeans idag - i storlek 26. Aldrig i mitt liv hade jag trott att jag nånsin skulle kunna komma i ett par 26:or! Jag är överlycklig! Dessutom var dom på rea, så det kunde inte bli bättre! Jag köpte dessutom ett vitt nit-skärp också, det var lite väl impulsivt av mig, men va fan, ibland måste man unna sig. Fast det har blivit lite väl mkt sånt nu, så sista veckan innan lön blir väldigt tight. Men det är det värt! :)

Ikväll blir det jobb, ååååååh va jag längtar......eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0