Fars dag.


Jag har en speciell relation till min pappa. Vi kommer inte alltid överens. Egentligen så är vi väl aldrig överens, men jag biter ihop. Det finns ingen som riktigt förstår mig när det gäller pappa, bara min mamma och min syster. Jag tänker inte försöka förklara heller, men här hittade jag ett gammalt inlägg som var ganska roligt att läsa. Inte "funny ha-ha", utan mer roligt på ett intressant sätt.
Varje gång jag ska åka till pappa så tar det emot. Jag vill att hans ska komma till MIG nån gång! Han har varit hos mig  2 ggr i år, sist var i april när jag fyllde år. Motorvägen mellan stan och Bergeforsen går åt båda hållen, vad jag vet i alla fall...

Jaja, idag ska jag alltså åka till pappa eftersom det är fars dag. Jag har ingen lust, jag är trött, och jag kommer att vara trött, den lilla energi jag har kommer att vara bortblåst när jag kommer hem. Och då ska jag ju även jobba.
Ge.
Mig.
Styrka.

Kommentarer
Postat av: Madde

Lilla syster, hoppas det var en OK visit! Här skickar jag en energi-boost till dig; =====, slå gärna en signal om du orkar och har tid ikväll. P&K

2008-11-09 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0