Äckel-jävel!!


Hemma nu! Fyy faan va gött!! Det var länge sen jag var så rastlös på jobbet som just ikväll. Det kryper verkligen i mina ben - det känns som att jag skulle kunna springa en mil bara för att bli av med överskottsenergin!

Innan jag åkte upp till lägenheten så gick jag in i tvättstugan för att boka en tid någon gång under helgen och gissa vad jag möttes av?? Gissa! Läs
detta först och gissa sen.
Ok, jag berättar. Det luktade bajs - IGEN!! Än en gång har någon IDIOT släng hundbajspåsar i sopkorgen i tvättstugan. Jag trodde först inte att det var sant, jag var tvungen att kolla om det verkligen var det jag trodde att det var, och där i botten på en ny soppåse ligger en svart, ihopknuten hundbajspåse. Nu känner jag mig verkligen som en gnällkärring, men för i helvete liksom???!!! Jag har hund, och jag skulle aldrig ens tänka tanken att slänga hennes bajs inomhus. Tror den här personen som gör detta att det inte luktar???
Det värsta är att jag vet vilka det är som har hund i det här huset - och det verkar vara "ordentliga människor" liksom, precis som jag själv, så jag fattar liksom inte??!!

Äh, nu droppar jag detta för stunden, jag ska inte låta äckliga bajsmänniskor förstöra mitt underbara helghumör!

Good bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0