Dagen äckligaste inlägg!!


Jag lyckades med kort varsel få en tid i tvättstugan idag. Vid två gick jag ner och slängde in första maskinen och tyckte att det luktade lite skumt i tvättstugan, nästan som bajs.
Nu när jag gick ner lite senare kände jag lukten ännu mer, så jag försökte lokalisera vart den kom ifrån, ibland kan det ju komma från avloppen, men lyssna här: jag öppnade locket till soptunnan som står där, och i den, tillsammans med tomma tvättmedelsförpackningar och damm från torkfiltret ligger 2 små svarta hundbajspåsar.

VARFÖR SLÄNGER MAN HUNDBAJS I TVÄTTSTUGAN??????
SÅ JÄKLA ÄCKLIGT OCH RESPEKTLÖST!!!


Folk får göra vad fan dom vill i sina egna lägenheter tycker jag, men att slänga deras hundars SKIT i en gemensam tvättstuga???!!!!!!

Jag tog den där jäkla sopsäcken, gick med den till soprummet och där får den stå nu. Nu finns det ingen i tvättstugan dock, och det lär ju folk klaga på, men hellre ingen sopsäck än en som luktar bajs!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan såg precis ditt sms!=) kul o träffa er på stan. Ni passar verkligen bra ihop!Vi får ta nån parmiddag eller nåt framöver!:) Det blir ju ingen träff för oss imorn för jag jobbar! Vi kanske ses ute ikväll då:) kramkram

2008-02-23 @ 14:15:26
URL: http://jennyfransson.blogg.se
Postat av: Robert

*skrattar läppen ur led* Fy fan vad roligt..jaja min märkliga humor gör sig påmind. Trött och gammal... Bisarra situationer nr. 1, bajs i tvättstugan...du lever ett liv hämtat ur någon tv-serie, typ Cosmo Kramer i Seinfeld...

2008-02-27 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0