Who am I fooling??


Nä fy fan. Det känns som att jag är tillbaka på rut-jävla-ett!

Jag var och tränade nyss, det vanliga aerobic dance följt av core, och dansen var så himla rolig som vanligt, men under coren var jag nära att bryta ihop. HUR kan det plötsligt bara vända?? Jag som var på väg, jag var en bra jäkla bit på väg, och så bara PANG som ett slag i ansiktet så känns det som att jag är tillbaka där jag var för snart 2 månader sedan.
Hur är det möjligt? Hur kan jag låta mig själv bli så påverkad? Och av VAD egentligen??? Ingenting hände ju!
Vi sågs, vi växlade några ord - that's it. Och det är det enda jag har tänkt på hela dagen.
Fast jag har inte varit ledsen, mest förbannad faktiskt. FAAAAAAN!!

DET SKULLE INTE BLI SÅ HÄR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0