Uppe, men vaken?


Jag sov betydligt bättre och fler timmar inatt, men det känns ändå som att jag har blivit överkörd av ett tåg.... Jag vill tillbaka till sängen. Det är ju så varmt och skönt där...

Oh well. Ny dag. Idag ska jag träna i gymmet efter jobbet, eller så ska jag se om jag kan ta ut en friskvårdstimme och träna vid två.
Ikväll är det basket som gäller, men jag vill inte gå själv, jag vill se hela matchen idag. Knuti, vill du gå med mig? :-) Jag har en biljett över! ;-)
Kom igeeeen Knutson!! :-)

Nu måste jag skynda lite och försöka sminka bort tröttheten. Wish me luck på den fronten...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag hade velat gå!! till hösten får det bli!

2009-03-31 @ 12:34:37
URL: http://hannasundberg.blogg,se
Postat av: Knuti

Jag var i fel stad, annars hade jag lätt varit på!!

2009-04-01 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0