Trött liten SKIT!


Idag är det mig själv som jag syftar på när jag säger "skit". Jag känner mig ful och trött, och vill egentligen bara stanna inne hela dagen! Men men, jag har ärenden jag måste göra på stan och det är ju faktiskt rätt skönt att vara ute och röra på sig när man är trött, lite frisk luft dör man ju inte av!

Jag skulle behöva göra ett ryck i gymmet också, får se hur pass jag känner mig lite senare idag, tar jag mig dit så blir det nog 9 minuter i "solen" också... Eller så blir det brun-utan-sol ikväll innan jag lägger mig. Det känns som det mest hälsosamma alternativet faktiskt! Synd bara att det luktar så skumt. Det är tur att man sover ensam!!

NU gör jag ett ryck och går till stan i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0