Toppen-tisdag!


Klockan är fem, jag är hemma efter jobb OCH träning OCH solning! Hur sweet är det?? Typ hur sweet som helst! Hur lyckas jag med det? "Friskvårdstimme" kallas det. Träning på arbetstid - en timme i veckan. Givetvis solade jag inte på arbetstid, det tog jag efteråt. Och kors i taket - jag tränade själv i gymmet! Det var inte så farligt alls! Haha, jag har varit alldeles för feg tidigare. Jag körde hårt dessutom, det var därför jag belönade mig med 12 minuters solning OCH en Gainomax efteråt- Life is good....

Nu ska jag försöka duscha av mig den äckliga solarielukten och sen ta en promenad i snön in till stan och handla lite mjölk.

Skriver mer senare!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0