Sovmorgon?


Jag har blivit van att vakna tidigt nu. Jag vaknar till och med tidigt på helgerna. Idag slog jag upp mina grön/bruna 07:20. Somnade om. Sen igen 08:15. Somnade om. Sen höll jag på så där fram till 10 ungefär.
Nu har jag klivit upp, svept en kaffe, plockat i ordning en stor hög med tvätt, och om en liten stund ska jag gå ner till tvättstugan och sedan blir det en promenad med Tindra.
Jag ska nog försöka träna också, och lyckas jag med det (jag har nog ALDRIG tränat på en lördag förut) så belönar jag i mig med 9 minuter i solariet.
Sen ska jag handla också, jag har som plan att göra hemmagjord pizza till middag ikväll, jag har aldrig gjort det förut, så det ska bli intressant! Fast jag tror att jag köper ett pizza-kit med färdig deg och sås, haha, det blir en liten genväg, men va fan! Man får fuska ibland!

Ikväll ska jag nog dissa Mello, och gå på bio i stället. Tips någon? Jag har redan sett Slumdog millionaire, så säg inte den!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gran Torino!!!! Seeeeee it!!!! Mycket bra tyckte både jag och Johan.

2009-03-14 @ 10:57:20
Postat av: Jon

WATCHMEN ;)

2009-03-14 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0