Sköna söndag!

Åh va mysigt vi har haft det! Jag fick lunch och fika hos Jessica, så nu är jag mätt och belåten, och Tindra är trött efter all uppmärksamhet som hon fick av Baloo! OJ vad han är stor, helt enorm, och då har han inte ens växt färdigt heller! Det var lite svårt att få med både Tindra och Baloo på samma bild, men jag gjorde några försök i alla fall!


Bauta-Baloo!


Stor och liten!


Hundmamman!


Jessica och Baloo!


Baloo softar...


Tindra och jag!


Smilla!



Lilla Tindra!

Det var så mysigt att vara hemma hos Jessica! Hennes mage växer (ja hon har en bulle i ugnen) och deras hus var så mysigt! Det får mig att längta efter att bilda familj själv (och det kan jag säga att jag inte har känt många gånger tidigare), och på samma gång blir jag ledsen över saknaden besviken över att planen gick i kras för mig.... Jag tänker på honom dagligen och undrar om han tänker på mig överhuvudtaget...

Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt... Det blev inte Donken idag, men chips har jag köpt i alla fall! :-)
Skriver nog nåt mer senare!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Linda

Såg ut å va ett riktigt mysigt hus! Och åh så jag saknar att ha hund då man ser dessa bilder..

2009-03-02 @ 10:46:15
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0