Silver-fox...


Helt seriöst. Fan vad jag känner mig gammal. Haha! Detta är INTE kul, men jag har hittat gråa hårstrån. Jag såg det i hissen, det var nåt som blänkte till, och det var två silvergråa hårstrån som stack fram. I och för sig så har jag väl varit ganska "grådassig" i utväxten ett tag nu, men detta var riktiga gråa strån!
Nu har jag precis lagt till toning på inköpslistan...

Pumpen gick inte så bra. Jag förbannar mig själv att jag har haft ett så långt uppehåll, för fyyy vilken träningsvärk jag kommer att ha de närmaste dagarna! Ont i knäna fick jag också....men jag har ju redan konstaterat att jag håller på att bli gammal...

Suck...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha....fan vad komiskt!

2009-03-27 @ 15:23:32
URL: http://hannasundberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0