Seg start..


..på helgen. Ingen träning orkade jag med. Jag är så trött och har extremt ont i huvudet, så jag prioriterar att vila en liten stund nu. Vem vet, jag kanske hittar energi senare? Det är ju inte så långt dit om det skulle hända...

Idag fick jag ett efterlängtat sms. Ett livstecken fullt med "smileys". Det var skönt att få en liten kontakt igen, men det är ju inget att bli uppspelt över egentligen, vad är vitsen med det? Någon dag lär vi ju träffas och prata, men tills den dagen kommer så ligger jag lågt. Jag blir ju bara besviken annars. Men det var ändå nice.
Fan vad jag saknar honom.

Nu ska jag lägga mig och vila lite....nacken och huvudet smärtar... ajaj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0