Omotiverad.


Jag vet inte vad det är med mig idag. Jag vaknade och var glad över att ha haft en rolig kväll igår, och nu känner jag mig trött, arg och irriterad.
Jag vet att jag har skrivit flera gånger att jag har gått vidare, men det är verkligen upp och ner det där. Vissa dagar tänker jag inte ens på det, vissa dagar mår jag riktigt bra, och vissa dagar (det känns som att idag kommer att bli en sån dag) så fattar jag fortfarande inte vad som hände och hur jag hamnade här. Det känns verkligen som att detta kommer att förfölja mig en lång tid framöver... Ingen kommer att kunna fylla det tomrum som finns i mitt hjärta nu... Inte på ett ärligt sätt, för jag vet att det "rummet" var menat för mig och N.
Jag kommer att träffa någon, någon som får mig att skratta och vara glad och underbar, men hur ska jag kunna ge mig själv till någon när jag går och bär omkring på en stor besvikelse??

Jag undrar hur det kan vara så lätt för Dig... Jag antar att det är lätt, eftersom jag inte vet något annat. Är jag så lätt att glömma bort? Var det vi hade inte starkare än så?

Jag förstår inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0