Oj vilka tröttisar...


Tindra är helt slut. Hon har varit sååå busig och sprallig ikväll! Vi har gått (hon har sprungit) ett varv runt Sidsjön tillsammans med Linda och Catarina och deras hundar, och Tindra hade sååå kul! Så nu ligger hon och är stans tröttaste hund! Jag är också ganska trött...
Jag är nöjd med dagen, jag har fått ganska mkt gjort, jag har lagat matlådor och städat lite, hämtat bilen, varit på stan och så kvällsbuset på Sidsjön också då.
Jag tror att jag ska ställa mig i duschen en stund nu, och sen blir det som vanligt en tidig kväll, eftersom jag har öppning imorgon....
Jag ska börja läsa en bok, Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", som jag köpte i fredags! Hoppas den är enkel att komma in i, det är det viktigaste för mig när det gäller att läsa böcker. Jag har jättemånga böcker som ligger och dammar bara för att dom har varit "svåra" i början och då ger jag upp!

Imorgon är det en ny vecka, mitt mål är att träna 4 ggr - måndag (aerobic och core), tisdag (styrka), torsdag (bodystep) fredag (styrka). Det blir väl bra? :-)

Jaja, god natt!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Duuu, aven om man som hatar kvinnor ar svar att komma in i (jag tyckte den var lite svar) sa fortsatt lasa den for sen ar den huuuuur bra som helst! och bockerna efter den med! Verkligen skitbra! sa ge inte upp aven om den ar lite seg!!!!!

2009-03-09 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0