Nytt!


Det är mycket som har hänt den här vintern. Eller inte så mycket egentligen, men det som har hänt har påverkat mig väldigt starkt. Jag blev singel och krossad och fick nytt jobb, allt på samma gång. Jag kommer ihåg min första vecka på mitt nya jobb. Att jag ens klarade av den är ett mirakel. Jag gick dit med "jobb-masken" på, och så fort jag kom hem så grät jag floder. Och så höll det på ett par veckor. Att jag överhuvudtaget lärde mig något är också ett mirakel.
Nu känns det som jag verkligen har kommit tillrätta med saker och ting, jag har nya rutiner, jag sover bättre, jag äter bättre och allt känns helt ok, och jag trivs jättebra på mitt jobb.
Rent privat händer det också saker, men jag väljer att inte skriva så mycket om det, inte förrän jag är säker på att det är värt att dela med mig av. Jag tar det lungt och just nu njuter jag av livet, och jag är inte rädd för nåt. Jag hörde en gammal Kelly Clarkson-låt igår, och det finns en textrad som är så klockren:
"My heart can't possibly breake when it wasn't even whole to start with".
Jag tar hand om mig själv, och räknar inte med att någon annan ska "fixa" mig och mitt lilla hjärta, men om någon kan få mig att skratta och må bra så tänker jag ju ta vara på det, om det sedan leder någonstans vet jag inte, men det behöver jag ju heller inte veta! :-)
Jaja, svammel på hög nivå kanske, men jag sitter i alla fall inte hemma och gråter floder längre, inte ens små bäckar. Det är inte värt det!

Nu ska jag försöka få i mig en power-frulle för idag ska jag göra nåt som jag inte har gjort på huuur länge som helst, jag ska på BodyPump, och jag ser fram emot en helg med extrem träningsvärk...

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Good for you!!!

2009-03-27 @ 10:14:48
Postat av: Madde

Härligt syrran :-)

2009-03-27 @ 10:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0