Lördagsmys och söndagsmys!


Det gjorde inget att det inte blev en partykväll igår, jag hade supertrevligt ändå! Jag och Jenny drack vin och åt massa godis och chips och tjejsnackade hela kvällen framför Melodifestivalen. Säga vad man vill om Caroline af Ugglas, men det är något speciellt med henne och hennes låt som gör att jag fullkomligt älskar den (låten alltså)!!!

Nu sitter jag och myser med mitt favvokaffe som jag köpte i fredags, Irish cream, och jag har nyss ätit en supergod omelett! Det behövs, för jag ska strax bege mig och hämta bilen som jag så klart lämnade hos Jenny igår. Men det blir skönt med en långpromenad, jag har musik i öronen och härliga tankar i huvudet, så det blir toppen med lite frisk luft!! :-)

Ikväll ska jag och Tindra på en hunddejt vid Sidsjön! Vi är ett gäng tjejer med hundar i olika storlekar som ska träffas (Jessica, Linda och Catarina med "respektive"), och det ska bli superskoj!
Shit vilken bra söndag detta kommer att bli!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0