Lördagförmiddag.


Hello!
Idag känner jag att jag lever. Jag är helt stel i överkroppen efter gårdagens styrkepass, och jag fick lite smått panik igår när jag gick och la mig och insåg att jag inte hade strechat efter träningen. Men jag hade nog haft ont idag ändå. Fast ändå så skulle det kunna vara värre.

Idag har jag följande planer:





 



INGA ALLS. Men jag är sååå sugen på att gå ut ikväll. Jag har messat lite folk, men det är ingen som svarar, och då messade jag faktiskt redan igårkväll. Det är lite dålig stil tycker jag.... men men. Det skulle vara så kul att klä upp sig lite och gå ut och dricka drinkar och dansa lite, är det bara jag som tycker det?? :-)
Nu ska jag i alla fall gå ut med Tindra, jag har ladda min iShuffle med ny musik, och det är mycket roligare att gå då!! För övrigt så funderara jag på att köpa en ny - alltså en till till samlingen. Jag har en iPod, typ den allra första som kom ut, och så har jag min lilla iShuffle, men jag är lite sugen på en iPod Nano också. Jag ska nog "pricerunna" lite senare och se vart bästa priset är, och så klickar jag nog hem en lite senare i eftermiddag (visst är det kul med nya verb som till exempel "googla", "youtuba", "facebooka" och nu senast i mitt vokabulär - "pricerunna")!!

Nu har Tindra sin kissnödiga look, så jag måste kanske klä på mig...
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0