Lööördag!


Detta är min jobbhelg! Det hindrar mig inte ifrån att piffa till mig, raka benen och gå ut på en lite tillställning ikväll - jag har ju trots allt sovmorgon ända till 12 imorgon! Men några större utsvängningar blir det inte, ikväll blir det en festlig middag med jobbkompisar och kunder, men jag håller mig ganska lugn tror jag. Det är helgen före lön och jag är inte riktigt upplagd för "fullt ös - medvetslös" ändå. Men det ska bli kul, jag ska ha en ny klänning på mig också, bara en sån sak! :-)

Nu ska jag röja lite i köket och plocka undan massa disk som jag har en förmåga att lämna efter mig i hela lägenheten. Så har det varit ända sedan N flyttade ut, det är som om jag har slutat bry mig... Skärpning nu Jonsson!
Efter "röjjet" så piffar jag en stund, och sedan är det nog dags att bege mig!

Joråsåatt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0