Lite putt.


Jag har känt mig stark den senaste tiden. På riktigt. Jag har känt att jag har haft kontroll över mitt liv och jag har mått bra.
Idag känner jag mig lite less.
Jag är less på att inte ha det roliga, sociala liv som jag tycker att jag är värd. Och jag vet att man måste ta för sig för att få det man vill ha, och idag, och den sista tiden har jag verkligen försökt, men det går liksom inte. Att förhållanden mellan män och kvinnor är svåra är ju ingen nyhet, men att kompisförhållanden ska vara svåra är lite nytt för mig. Det är svårt att vara den enda singeltjejen bland en massa kära vänner med pojkvänner och sambos.
Don't get me wrong nu, jag missunnar ingen, jag är glada för mina vänners skull!!!! Jag tycker bara att det är lite trist att det ska vara så svårt att få till en rolig lördagkväll med drinkar och dans, lite spontant så där ni vet!

Äh, jag går väl in till stan och shoppar mig glad en liten stund, sen får jag väl se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0