Let it snow, let it snow, let it snow...


Det är nästan att jag vill ta fram adventsljustaken och sätta på julmusiken... Påskmusten som finns i affärerna nu kan lika gärna vara julmust. Blä, sluta snöa nuuu!!!
Som hundägare så föredrar jag faktiskt snön, för det är ju bara vatten liksom, Tindras tassar blir inte lika smutsiga och hon drar inte in lika mycket skit, så det finns ju något positivt med snön i alla fall. För mig alltså. Jag förstår om jag blir nedröstad.

Alltså fatta vilken power-frulle jag har ätit nu!! En omelett med 3 ägg, lite grädde, riven ost och skinka och till och med en liten enkel sallad också, bara lite gurka, tomat och keso! Givetvis kaffe med grädde till.
Jag är inte ett dugg bakis (då hade jag inte kunnat äta allt detta), och det är så skönt. Visst, lite tung i huvudet är jag kanske, men det försvinner nog så fort jag har varit ute med Tindris i snön! Shit vad jag känner mig positiv idag! :-)

Hörrni, ikväll är det ju Earth-hour, jag planerar att tända massa ljus och släcka alla lampor och stänga av tv och dator och bara mysa i en timme... Det är väl en mysig idé?
Innan ikväll ska jag ha handlat lite, städat lite och kanske bakat lite.
Det blir en bra dag, I can feel it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0