Jag gillar låg ränta! :-)


Jag gick precis in på min internetbank för att "kolla ränteläget". Haha, något jag inte gör så ofta, men idag gjorde jag det för att jag visste att mitt lånevillkor ändrades den 28:e feb. Nu har jag 2,3% ränta i stället för 5,2% - det är ju GRYMT bra!

Nyss hemkommen från jobbet också, jag har haft en så där dag, jag är nöjd med min insats, jag fixade faktiskt hela 3 avtal, alldeles själv dessutom, så det går framåt! Sen att det var andra saker som gjorde att jag inte tyckte att det var så kul tänker jag inte ens bry mig om nu, för nu har jag slutat för dagen! :-)

Tindra och jag ska gå ut en sväng nu och sen ska hon få följa med mig ut till Birsta! Vi ska klippa hennes klor och jag ska gå på Ikea en liten stund. Det är inte så himla kallt ute nu, så hon klarar sig nog i bilen ett litet tag. Jag tror jag skippar min måndagsrutin idag (fanfanfan) för jag är så himla trött (som jag alltid är på måndagar, men ändå trotsar)... Eller man vet inte, jag kanske hinner hem...men jag tänker inte stressa.

Jag återkommer senare, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0