Jag ÄLSKAR att dansa!!


Ibland undrar jag varför jag aldrig blev en dansare? Jag är ju grym faktiskt! Haha, givetvis säger jag det där med glimten i ögat hörrni, men jag fullkomligt älskar det!!
Jag har dansat i en timme nu, och blöt av svett gick jag vidare och pressade ur det sista av min energi och körde Power Core i 30 minuter, så magen fick sig en omgång idag också, jag gjorde ganska mycket magövningar igår också ju.
När jag gick hem sa jag att jag skulle äta pasta och tonfisk och blev kallad för "träningsnörd". Haha, riktigt så illa är det faktiskt inte. En kille som jag kände en gång för inte allt för länge sedan levde nästan på pasta, tonfisk och sweet chilisås. Det blir nog en sådan variant, och så addar jag lite Keso, för jag vill inte vara som honom. :-)

Resten av kvällen kommer att spenderas med Tindra i soffan, en liten skål med chokladglass och så ska jag se Ballar av stål på femman. Det blir en bra kväll.

Hej på en stund (eller tills imorgon)!


Kommentarer
Postat av: sofia

Åå, önskar att jag också hade gått på aerobicsen idag...Istället sitter jag här med en tråkig hemtenta som ska in imorgon! Livet är orättvist ibland.

2009-03-30 @ 20:58:03
URL: http://sofialennerth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0