Ibland får man offra sig..


Sorry för dålig uppdatering.
Kvällen igår, ingen Mello, utan bio i stället.
Jag såg Watchmen, verkligen inte min typ av film, men ibland får man ju offra sig :-) Jag gillar verkligen inte att gå på bio har jag märkt. Jag hittar aldrig en bekväm ställning, jag har aldrig bekväma kläder, det klias och sticks och jag blir ofta rastlös. Jag sitter och skruvar på mig genom hela filmen och kan inte riktigt sitta still alls... Jag måste vara jobbig att gå på bio med, vilken tur att det är så sällan jag gå på bio! :-)

Nu idag så har jag varit i Birsta med Jessica! Jag bjöd henne på fika, eftersom hon har fyllt år, och så gick vi omrking och kikade lite. Jag fick med mig ett par byxor hem, ett par svarta som jag ska ha på jobbet. Jessica shoppade massor, och givetvis hamnade vi på HM's barnavdelning. Guuud så mycket fint det finns där! Hennes lilla bebis kommer i juli, och jag skulle lätt kunna köpa en hel garderob till det lilla flickebarnet där! Guuud, det är nästan att jag börjar längta lite själv...efter en egen liten bebis alltså, men det är ju lite mer som ska till. Typ en underbar man. Den underbara man som jag hade fyller 30 idag.. Jag har skickat ett grattis-sms. I torsdags, eller om det var i onsdags, så fick jag en liten påminnelse. För jättelänge sedan hade jag lagt in en uppgift i mobilen - "Hjärtat fyller 30". Utifall att jag skulle glömma. Vi var tillsammans när jag la in det där... "Hjärtat"....

Jaja.

Nu ska jag ut och andas lite frisk luft, och hoppas på att den här huvudvärken som jag har tampats med hela dagen försvinner....


Kommentarer
Postat av: supermamma

Ja men ibland är det ju så där att man inte kan sitta still även om det är en bra film....Jag ska ut till Birsta i morgon i stället för idag har jag varit på innebandymatch.

2009-03-15 @ 20:28:45
URL: http://supermamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0