Haha!


Jag skrattar och skrattar! Kärt barn har många namn... Min älskade Tindra har många namn. Lill-hjärtat, Tindris, Fisen, Lill-fisen m.m. Och alla namn är lika fyllda med kärlek som "anonym" är fylld med ironi. Du måste ju skoja? Haha, roligt är det i alla fall, oavsett.
Det är roligt med lite omväxling, det var länge sedan någon "terrade" mig med kommentarer gällande min vikt eller mitt utseende nu! :-)

Hur som helst - jag hade vinterns kanske mysigaste kväll igår, jag känner att jag lever igen! Det är nice!
Nu har jag suttit på ett personalmöte i 1 timme och 45 minuter och kämpat med att försöka hänga med, det gick inte så bra. Jag har hungrig och ofokuserad, och det ska jag nu fixa genom att göra en omelett delux och sedan gå ut i solen med Skrutten!
Haha, vad sägs om Skrutten? Är det en förolämpning? Vänta, jag ska fråga hunden i fråga..... *Hon viftar på svansen och hämtade en boll* I think she likes it!

Tja rå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrutten är ok för alla parter. Inte alls motbjudande och faktiskt ganska pussvänligt. Fortsätt gärna i den stilen.

Och du kanske uttrycker alla namn med lika mycket kärlek men när vissa kommer ut ur din mun faller de platt till marken och krossas precis som de förtjänar. Det är väl synd att din underbara kärlek ska behöva gå till spillo?

2009-03-19 @ 14:09:11
Postat av: Jessan

Hmm...ok.

Du är helt otroligt rolig faktiskt! För vad vet du om min underbara kärlek egentligen? Haha!

2009-03-19 @ 17:18:42
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte mycket tyvärr. Men jag gillar kärlek.

2009-03-19 @ 17:58:07
Postat av: a-m

Haha, det måste verkligen vara ett mysko skämt...! Det är ju självklart att våra små tokar får heta både det ena och det andra, och vad spelar det för roll? Det är ju känslan bakom orden som dom förstår. =)

2009-03-19 @ 22:04:17
Postat av: Anonym

Ja djuren kan vi bedra som vi vill. Men vi mänskliga varelser som förstår innebörden av orden?

Jag antar att du i sänghalmen skriker till din älskade just innan klimax: "Jag är så bajsnödig!"

Det är ju känslan i det du skriker och inte ordens innebörd som betyder något.

2009-03-20 @ 12:08:08
Postat av: Jessan

Men nu får du väl ändå ge dig? Eller?

2009-03-20 @ 13:29:16
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har gett mig för längesen men det kommer ju hela tiden nya kommentarer.

2009-03-20 @ 14:34:08
Postat av: Jessan

Om du hade gett dig så hade du inte haft behovet att jämföra mina smeknamn på tindra med att skrika ut extremt opassande saker under sexakten...

2009-03-20 @ 14:36:13
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju a-m:s fel. Skyll inte på mig.

2009-03-21 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0