Det som inte fick hända, hände.


Ni tjejer (och kanske killar också för den delen) vet hurnog vad jag menar nu.
Ni vet, första gången man träffar sitt ex. Man vill vara beredd. Man vill vara as-snygg och fräschare än någonsin.
Precis det jag INTE var alldeles nyss.

Jag var ute på sista promenaden med Tindra, och precis när vi är ute så kommer han. För första gången på flera veckor skulle jag nu möta N, och jag var totalt oförberedd. Jag var blek och osminkad, trött och sliten. Ful i håret och gråa mysbyxor. Verkligen inte "titta här vad du missar", utan snarare "jag ser fortfarande ut som det vrak du lämnade för snart två månader sedan"...
Men jag ÄR inte ett vrak, men det var precis så jag framstod

Fuck fuck fuck fuck.



Kommentarer
Postat av: sofia

Nooo, man ska ju vara i superform (men det är du), gärna brun, ha en supersnygg tight klänning och håret som virvlar sig runt ansiktet i härligt stora lockar där man trippar fram på sina 12 cm höga klackar. Typ :P Synd att livet inte kan vara en Hollywood-film

2009-03-16 @ 17:00:38
URL: http://sofialennerth.wordpress.com
Postat av: Jessan

Jag var så långt ifrån Hollywood man kan komma tyvärr... men han vet ju hur jag kan se ut på bra dagar, tyvärr så baseras ju inte detta på hurvida jag är snygg eller inte... Fasen också. :-)

2009-03-16 @ 17:04:40
URL: http://jessiekay78.blogg.se/
Postat av: a-m

Men, kan det inte få vara en av de där filmerna då tjejen är supersnygg även fast hon inte har fixat sig ett dugg! :)

2009-03-16 @ 19:11:33
Postat av: Lina

We've all been there..:) Men skulle gissa pa att han kanner dig val nog for att veta hur DU ser ut, sa troligen markte han inte om du hade en "snyggdag" eller inte (han ar ju kille, eller hur?:). Kram

2009-03-17 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0