Det är sant!


Jag ÄR gammal.
Jag är hemma innan halv två!!! Men jag har haft roligt och det är väl det enda som räknas?

Det som var roligast var att jag träffade en läsare! HUR KUL SOM HELST!!! Jag bad om lite feedback och fick höra 2 saker:
1, jag gnäller för mycket
2, jag är snyggare i verkligheten.

Hm....gnäller jag för mycket? Verkligen? Att jag är snyggare i verkligheten än på mina alltid från vänster tagna foton kan jag förstå, men att jag gnäller? Haha, jaja. Det var roligt i alla fall :-) Kul att du gav dig till känna!

Nu sitter jag och fullkomligt TRYCKER i mig chips, ska snart fixa en Resorb och lägga mig. Imorgon ska jag ha en bra dag med Tindra och kanske någon till, eller så blir det bara Tindris och jag, jag har inte bestämt nåt än. Oavsett så blir det en bra dag! :-)

NU - cola sen Resorb sen sängen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0