Bra start!


Efter att ha haft jättesvårt att somna igår så har jag nu haft en bra start på denna dag!
Jag kom nyss hem från massagen som jag bokade igår! Det var jätteskönt att bli knådad, men frågan är om jag kanske skulle behöva gå och bli "knäckt" också. Det känns som att jag har en spärr långt ner i nacken som skulle behöva fixas...

Oh well, skönt var det i alla fall.

Nu ser jag helt mosig ut i ansiktet, och funderar på att ta en dusch nu innan jag går ut med lill-fisen i solskenet!
Klockan tolv börjar jag att jobba!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har aldrig funderat på att sluta kalla din hund för fis och skit? Hon kanske tar illa upp?

2009-03-18 @ 14:45:42
Postat av: suzy

Hej Jessica!

Som gammal sjukgymnast kan jag inte låta bli att kommentera det du skrev om "låsning långt ner i nacken"...Du kan mycket väl vara mera stel där beroende på påfrestande arbetsställningar/ datorarbete, stress (du har genomgått mycket senaste månad!) i samband med en lång (vacker!) hals! Hör med Chris Rehab (Dan eller Ulf...) om de kan hjälpa dig med förebyggande behandling/övningar

mot alla dina huvudvärk. Kram till dig och Tindra,

Suzy

2009-03-18 @ 15:12:39
Postat av: Knuti

Hahahahahahahahaha, har du tänkt på de jessan? Lill-fisen kasnke tar illa upp ;) Kanske jag ska sluta kalla mina hundar för smålöss och minimonster då.



Folk har för mycket tid! :)

2009-03-18 @ 17:09:51
Postat av: Anonym

Nej det har ni inte tänkt på och det är förmodligen därför att ni inte kan tänka så långt. Om jag inte minns fel så tror jag att jag sett "hjärtat" här tidigare och man kan tycka att det vore enkelt att hålla sig till det. Jag antar att era smeknamn varierar beroende på era känslostämningar. "Det hjärtat är fyllt av talar munnen" Ni får väl kalla era djur vad ni vill men det är hur som helst inte särskilt attraktivt. Jag försöker bara hjälpa er att uppnå skönhet. Det ligger som bekant i betraktarens öga men den som tycker om att lyssna på ord som beskriver avföring och dylikt kan antagligen inte uppfatta skönhet överhuvudtaget. När dessa människor säger att ni är vackra så har dom inte en aning om vad dom talar om och dom har bara en ynka tanke i sitt huvud. Vad det är kan ni säkert gissa.

Och ja, jag har för mycket tid.

2009-03-19 @ 00:16:59
Postat av: Lainen

Hahahahahahahahaha!!



Känner helt plötsligt en oemotståndlig lust att skrika



- OLLA!!!!!!!





Love the blog...

2009-03-19 @ 12:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0