Besök..


Jag börjar jobba kl 12 idag, och har redan hunnit med en massa! Jag har städat, promenerat, piffat  - och så har jag haft pappsen på besök. Han tog med sig en av "talibanerna", alltså en av hundarna, och Tindra verkade tycka att det var jättekul! Jag tyckte också att det var kul, ända till mini-talibanen kissade och bajsade på min vita matta. Men det gör inget egentligen, nu fick jag äntligen en anledning att rulla ihop den och så småningom ta iväg den på tvätt hos mamma.

Nu sitter jag och har lite ont i huvudet tyvärr, asså jag fattar inte!! Om jag inte dricker kaffe så får jag ont i huvudet, men skulle jag dricka lite för mycket kaffe så får jag också ont i huvudet. Wtf?

Jaja, nu ska jag fixa håret lite! Skriver mer ikväll kanske.

(shit, nu står det en utvecklingsstörd kille utanför min lägenhet och bankar på hissdörren.... han låter arg...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0