Äntligen lite rutiner!


Måndag. Vilken måndag.
Telefonen ringde stup i ett. Jag fick inte lunch förrän 12:45, det är sent med tanke på att jag åt frukost innan 06 i morse. Så, lägg ihop hunger, mensvärk och dålig sömn, så kan ni tänka er hur jag har mått idag.

MEN nu är det bara att ladda om! Jag ska köra min måndagsrutin, alltså aerobic dance och core, och så har även senaste Desperate housewives kommit ut, och jag såg att det även är dags för Greys och Private practise på fredag! Äntligen lite ordning i serievärlden! Nu fattas bara Gossip girl och One tree hill så är ordningen återställd.

Jag pratade med pappa idag, och fick lite nyheter av honom. A change is gonna come skulle man kunna säga. Det kommer att bli sjukt intressant hur framtiden kommer att bli. Jag är hoppfull, det är allt jag tänker säga.

Åh vad jag saknar N nu. Jag hade så gärna viljat prata med honom om det här, och så mycket annat...

Nu ska jag vila lite så jag orkar träna lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0