TV-kväll.


Kvällen erbjuder två nya program som jag tänker titta på. "Semestersvenskar" och "Made in Sweden", båda går på TV4 och det börjar klockan åtta.
Jag är fortfarande trött, och jag kunde så klart inte sova förut när jag försökte. Jag kan aldrig sova på dagen eller eftermiddagen, bara om jag är sjuk typ. Mycket tröttsamt.
Och jag är fortfarande sugen på chips - eller cheeseballs - och ikväll tänker jag inte stilla suget med skinkrullar, det funkar nämligen INTE. Om en liten stund tänker jag gå in till Hemköp och köpa hem lite onsdagsgott (eftersom jag jobbar i helgen så blir det inget "fredags/lördagsgott") till min tv-kväll.

För en liten stund sedan ringde jag till pappa. Det tog emot lite eftersom jag inte har ringt honom på ett tag nu. Han ringde även mig i lördags när jag satt på jobbet, och jag ringde alltså inte tillbaka förrän nu. Jag hade ju goda nyheter, så jag tänkte att jag skyndar mig att berätta dom INNAN han skulle hinna ge mig dåligt samvete för att jag är så dålig på att höra av mig. Det gick bra, och han blev så himla glad för min skull (jag berättade alltså om mitt nya jobb) !!

Nu ska jag klä på mig och gå och handla mina väl förtjänta chips - eller cheeseballs! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0