Tiden flyger förbi...


...men ändå går den sååå sakta. Igår måste ha varit ett slags rekord på jobbet. Jag vet inte hur många gånger jag tittade på klockan, och varje gång hade det bara gått typ 10 minuter sen sist jag kollade, även om det kändes som en timme minst. Jag brukar vara trött ibland på jobbet, men igår var det verkligen extremt.

Idag känns det som att tiden har flygit iväg, klockan är redan över ett, och jag sitter och lallar i underkläder fortfarande. Men trots att det har gått fort, så går det inte fort nog. Jag vill att det ska bli fredag eftermiddag, för då vet jag resultatet av min påfrestande gårdag. Jag vill veta min framtid, haha, det låter lite överdrivet, men jag vill så gärna veta hur det gick så att jag antingen kan fatta ett stort beslut eller gå vidare.

Jag hade en plan idag, och det var att vara hemma så lite som möjligt under dagen, jag har nämligen inget vatten på hela dagen, fram till fem ungefär. Det känns lite primitivt, jag har en hink med vatten brevid toaletten och en liten skål vid handfatet så jag kan tvätta händerna och ansiktet och så.
Jag ångrar djupt att jag inte tvättade håret igår, det behövs verkligen.... Aja...

Nu måste jag ta tag i dagen, ojoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0