Sockersöta Jessan..


Jag blev inte årets Cosmopolare, och tur var väl det. Jag hade inte kunnat hålla tårarna tillbaka tror jag. Däremot fick jag pris för bästa outfit tillsammans med två andra (Jokern från Batman och Pippi Långstrump) så det var ju riktigt roligt.

Jag härdade ut till strax efter midnatt, väldigt lugn var jag, och det berodde på att jag kände att klumpen i halsen bara blev större och större ju längre tiden gick, så till slut pallade jag inte längre.

Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu, jag vet att jag delar med mig alldeles för mycket av mina känslor, men jag vet verkligen inte vad jag ska göra...

Jag älskar och jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Johan

Kanske inte min sak att tycka till om, men en sak jag lärt mig. Att hålla inne men alla känslor är mer destruktivt än att släppa ut dem. Alla måste ventilera ibland för att inte ätas upp inne från. Sen väljer man forum själv men det finns alltid människor som är beredd att lyssna. Stå på dig, det ordnar sig alltid. :)

2009-01-19 @ 00:56:15
Postat av: Sara

Jag håller med ovanstående talare. Bättre dela för mycket än för lite. Sköt om dig!

2009-01-19 @ 20:22:37
URL: http://enoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0