Sista dansen.


Det blev en bra kväll, sista dansfredagen och allt vad det brukar innebära. En rätt lugn kväll om ni frågar mig.
Lugn och trevlig. Jag hoppas på en repris imorgon.

Jag tror inte att jag vid nåt tillfälle lät mina tankar om det som har hänt den sista tiden ta över mitt humör, jag tycker att jag var glad och trevlig - på riktigt - hela kvällen. Jag är nöjd över det! Kanske har jag insett? Men bara för att jag har insett så betyder det inte att jag har slutat älska, slutat sakna, slutat undra. Jag har bara insett att det är bortom min kontroll, oavsett om jag vill det eller inte. Jag kan inget göra. Är det meningen att det ska vara så här så förblir det så, är det meningen att det ska vara på något annat sätt så blir det så.

Nu ska jag kolla över mitt nya underbara schema igen, och denna gång försöka lista ut hur jag ska anpassa min träning efter den. Min mamma sa att jag skulle behöva en hobby nu när jag får så mycket ledig tid på kvällar och helger.
En hobby. Hmm. Kanske träningen kan bli min hobby? Tveksamt, men tanken är god :-)

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0