Single ladies..


Jahapp, då var dagen här. Dagen som är den dag då med all säkerhet JÄTTEMÅNGA börjar sina nya liv. Det är måndag, och det första måndagen på det nya året.
Jag är inte en av dom, jag kör på som vanligt, det är måndag och jag ska på lunchpump. Det var ett tag sedan nu, juldagen om jag inte minns fel, och så har jag varit sjuk, så det kommer nog att kännas lite segt. Jag kommer att ta det lugnt.

Just nu laddar jag med den här låten! Hon är sjukt snygg i videon, himla härligt med kvinnliga former som hon har, hon är inte pinnsmal direkt - I love it!

Nu ska jag tvätta bort sömnkusarna från ögonen och borsta tänderna och sen ladda vidare - om 45 minuter ska jag svettas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0