Räkningar och grisöron.


Vilken fredagkväll. Jag betalar räkningar och Tindra smaskar på ett grisöra.
Jag smaskar på ett glas vatten. Vilket fredagsmys!! :-)

Snart ska Tindris och jag gå ut på sista svängen, sen ska jag koka lite thé och titta på Greys och Private practice och kanske till och med American Idol.
Jag längtar till imorgon, då ska jag ta en vända på stan och shoppa!!!!
Åh just ja, idag innan jag gick hem så fick jag en liten "påfyllning" på mitt presentkort av några vänner som liksom "förträngt att jag ska sluta" (Lindas ord), så nu har jag JÄTTEMYCKET att shoppa för på 925!!! Åh va kul!!!!
Sen ska jag kolla in det sista på rean på stan, typ på Stadium, Zara, MQ och några skoaffärer också. Skoj skoj!

NU promenad!


Kommentarer
Postat av: Chris

jag hade också "förträngt det". Nej men ännu värre, inte varit på jobbet så jag hade inte kunnat betala! jag vill fylla på! hur gör jag?????

2009-01-25 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0