Perfect day?


Jag vaknade för en timme sedan med ett bultande huvud och med svullna ögonlock. Jag behöver inte, men jag tänker även tillägga att jag har mensvärk också. Det är tre saker som går att fixa med lite vatten och lite Ipren.
Jag vaknade även med en känsla av att vara krossad. Mitt hjära känns krossat. Mitt hopp känns krossat. Mina drömmar känns krossade. Hur fixar jag det? Inte med vatten och Ipren i alla fall.
Är det inte typiskt? Efter 2 1/2 månad av en bergochdalbana av känslor upp och ner, och efter 2 1/2 månad av att "intala" mig själv att det är nog för det bästa som kom jag för 2 veckor sedan äntligen till insikt. Det var ju inte alls så jag ville ha det, jag ville ju, jag ville satsa och ge det en chans till. Det var för bra och för fint för att kasta bort.
Och jag trodde verkligen att det skulle gå, men det går ju inte när jag är den enda som vill.
Jag klandrar inte, och jag är inte arg. Jag är bara så otroligt ledsen och besviken.

Och IDAG ska inte vara en "sån" dag. Jag VILL inte gå omkring på gränsen till att bryta ihop idag, jag hade nog problem med det på jobbet igår. Idag ska jag ju vara Snövit, idag ska vara en rolig dag med roliga förberedelser och rolig fest.
Kan någon snälla hjäpla mig med att komma igång!!!! Inte ens Chris Brown hjälper nu.....



Kommentarer
Postat av: Johan

Hoppet är det sista som lämnar människan, och ge inte upp! Till goda människor kommer goda saker! :)

2009-01-18 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0