Om man ska se saker från den ljusa sidan..


Fy fasen vilket pissväder!! Jag gick till jobbet i motvind och regn. Pyttepytte regn, men den sortens regn som nästan piskar en i ansiktet. Mitt smink är nästan borta och jag ser lika blek och trist ut som jag känner mig. Rouge någon??

Jag kom på en sak som mitt söta lilla ex-kex Muris sa till mig i söndags. Han visste att jag var nere och ledsen och jag antar att han försökte göra mig glad när han sa "Men Jessan, se det från den ljusa sidan, du ska börja jobba på ett gym, fatta va många snygga killar du kommer att träffa varje dag!!!". Det är ju sant, men det hjälper mig inte just nu tyvärr. Det finns bara en snygg kille för mig..

Jaja, nog med depp nu (skriver jag och hör "Un-break my heart, say you love me again" som en slags themesong i mitt huvud). Idag är det jobb som gäller, fram till 18:30, och sen hem och ladda hem lite serier och äta upp chipsen som jag inte åt upp igår. Helt otroligt, jag har haft en öppnad chipspåse i 3 dagar nu!!! Den måste ta slut ikväll! :-)

Just ja, det finns en läsare som skulle ge mig en themesong, snälla ge mig en roligare än den jag har i huvudet just nu!!! Eller, det kan ni ju alla hjälpa till med! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sägs om lite jävlar anamma!? Du är väl en fighter? =)

http://www.youtube.com/watch?v=4TQf1BRfj8Q

2009-01-20 @ 16:58:54
Postat av: Lina

Kanske inte mitt jobb men varför inte "King of wishful thinking", den som är med i Pretty Woman! Minns inte ett skit av texten förutom refrängen och den verkar passa...:)



Annars är min ständiga theme song "Dreams" med the Cranberries, kanske inte texten så mycket som LÅTEN.. lovely!



Kram Lina

2009-01-21 @ 08:33:58
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0