Om en vecka..


...är jag på mitt nya jobb. Shit va pirrigt det börjar kännas nu! Jag ska gå dit en sväng idag för att kika på schemat lite och även ställa lite frågor som har poppat upp.

I natt hade jag en underbar dröm. Jag drömde att jag fick ett sms där det stod "Miss G, wanna make a memory?" (väldigt internt, men väldigt underbart). Givetvis var det bara en dröm och givetvis kom några små tårar när jag insåg att det bara var en dröm. Fan.....det var inte så här det skulle sluta. Det skulle inte sluta överhuvudtaget.

Idag ska jag tvätta, om en timme ungefär, sen gå ner till Helex och prata lite och eventuellt gå på Core, sen tvätta lite till och ikväll ska jag jobba. Under dagen ska jag även kolla på The City, Gossip girl och One tree hill.
Helt ok dag. Ge mig ett sms som i drömmen så blir den perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0