ok då..


Det var inte så värdelöst som jag trodde att det skulle vara ikväll. God mat och lättsam underhållning. Underhållningen ja, det var alltså Ulf Elfving och Margareta Winberg som stod för den ( ja jag vet, inget jag skulle ha betalat för att se som sagt ), men maten och vinet var gott, det blev några skratt och så var ju allt gratis, så faktiskt så var det en helt ok måndagskväll!

När jag kom hem väntade en pigg Tindra vid dörren så vi gick ut på en promenad som hon gjorde väldigt kort, jag antar att hon fryser nu när hon inte har så mycket päls..
Nu ska jag inta soffläge för resten av kvällen. Imorgon väntar tvättstuga på förmiddagen, ett litet besök på Helex för att ta en titt på mitt nya schema, och sen jobb på kvällen.
Imorgon jobbar jag mitt sista pass med Jessica, min lilla Puff. :-( 
Hon åker till Thailand på fredag och jag jobbar natten till helgen. Sista helgen med nattjobb! Fy fan va skönt!!!




Nyklippt Tindris leker kurragömma!


Sliten Jessan pressar fram ett litet smile...

God natt.
Jag saknar Dig, det vet du.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0