Note to self:


Åk inte och handla på en lördageftermiddag utan lista eller utan mat i magen. Det blir alldeles för dyrt och ostrukturerat.
Jag handlade bara sånt jag var sugen på, eller skulle kunna tänka mig att bli sugen på IDAG, jag stannade till alldeles för länge vid "skönhetsavdelningen" vilket resulterade i två nya bodylotions, en ny duschkräm, och en "få-vita-tänder-NU"-tandkräm.... Köpte även en av böckerna som jag ville ha, den andra ska jag leta upp i stan.
Så klart åkte jag till Birsta för att göra min matshopping, men det är ju tråkigt att åka till Birsta och BARA handla mat, så jag bättrade på träningsklädsfronten också med ett par byxor, ett linne och en t-shirt från Stadium också - allt på rea denna gång! :-)

Det blir till att stanna hemma ikväll, men det gör ju inget, jag har ju en bok, chips, browniemix, ny härlig bodylotion att smörja in mig med, och så Tindra så klart! Det blir en toppenkväll! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0