Nattsudd.


Klockan är två. Jag kan inte sova.
Jag har datorn i sängen, och har nyss tittat på första avsnittet av nya säsongen på American Idol. Helt ok var det, men nu kan jag inte sova.
Det känns som att 1000 tankar snurrar i mitt huvud och jag får inget stopp på dom.
Flera nätter i rad nu, så har jag legat vaken i flera timmar och bara funderat och funderat, och blivit mer och mer frustrerad ju längre tiden går innan jag äntligen somnar.
Brevid mig har jag en sovande Tindra, hon andas så häftigt ibland, och ibland snarkar hon, Då och då kommer en tung suck, som att hon suckar åt mig - "sluta vrid på dig, somna nån gång då". Om jag bara kunde så skulle jag somna så fort jag la mig i sängen.

Jag stänger ner nu och gör ett nytt försök. Förhoppningsvis stänger även alla tankar ner, och hjärnan låter mig somna.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0