Men nu bestämmer inte jag...


...så det är fortfarande vinter, och tårarna, ja dom är kvar.
Jag vill inte riktigt berätta allt som har hänt, men jag förstår att vissa undrar. Det finns ju en till person med i allt detta.
En underbar, underbar person som jag skulle göra ALLT för, men han känner inte det man ska känna... Detta gör mig till en
"brokenhearted girl".
Men jag vet att det går över, helst skulle jag vilja "bitch-slappa" honom och säga "skärp dig nu, det är klart att vi ska vara tillsammans!!" Men det funkar ju inte riktigt så tyvärr..

Det är därför mitt liv är så tungt nu. Jag längtar till mitt nya jobb, då jag får fokusera på något nytt, det är snart bara en vecka kvar, men det känns som att tiden går baklänges!! Men det gör den ju inte, för då skulle jag inte sitta här med mitt trasiga hjärta. BLÄÄÄ!!!

Jaja, "det blir bättre", "tiden läker alla sår", "jag hittar nån ny". Jag vet. Men just nu hjälper det inte.
Jag. Vill. Vara. Med. Niclas.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det här med k ä r l e k är ju allt annat än enkelt. Jag ska inte dra nån klyscha " man måste kyssa tusen grodor innan man hittar en Prins" osv. Jag känner med Dig och vill bara skicka en liten KRAM oss Tjejer och tankar emellan.

KRAMAR

2009-01-25 @ 18:56:32
URL: http://pannisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0