Måndag.


Jag är glad att jag gick hem tidigt igår, och att jag inte försökte att dränka mina sorger i sprit.
En packad Snövit hade inte varit en vacker syn...

Idag låg jag kvar i sängen till halv ett. Jag sov inte till halv ett, men Tindra låg så sött brevid mig och jag såg ingen anledning till att kliva upp.
Nu har jag klivit upp och kokat kaffe och funderar på vad jag ska göra idag. Jag är ledig, och ska till brorsan ikväll för han fyller år idag. Just ja, jag måste ju köpa en present!! Det blir nog samma som förra året, en flaska sprit. Det var uppskattat! Haha!

Annars har jag inga planer. Jag ska försöka komma på ett sätt att fungera utan att det känns som att en matta har ryckts från under mina fötter... all den trygghet som jag trodde fanns är ju borta nu.

Fler bilder från igår kommer lite senare!



Det är inte bara jag som är nere, även mina tulpaner.
Jag antar att det blir så om man inte ger dom det dom behöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0