Ljusare tider.


Jag vet att jag har ett nytt jobb att se fram emot, och jag vet att vi går mot ljusare tider (då snackar jag årdstiden alltså) och jag vet att jag kommer att en dag kommer att må bra och vara lycklig igen.
Jag vet bara inte när, och otålig som jag är så skulle jag bra gärna vilja veta det. Helst nu på en gång.

Detta får bli dagens sista depp, jag kan tänka mig att det är skittråkigt att läsa denna blogg just nu, men så får det vara nu ett tag, jag orkar inte vara fejk här också, det räcker med att jag måste hålla skenet uppe på jobbet, med en klumpjävel i halsen som vägrar försvinna...


*Don't marry the person you think you can live your life with, marry the person you can't live your life without*
Så sant så sant. Sug på den ett tag.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta klanka ner på att du har en tråkig blogg och att du är deppig. Det är ju sånt HÄR, precis det du skriver om som är intressant att följa. Vanliga människor, med vanliga bekymmer. Livet är upp och ner..låt dig sörja,,Du kommer aldrig se det ljusa om du inte riktigt sörjer!

Varma kramar

2009-01-22 @ 19:59:03
Postat av: vickan

Jessica! Det är din blogg.. du får skriva vad du vill när du vill. Tycker folk d e trist o läsa så är det upp till dem. Det är bara ge fanken i att läsa. Så det så. Hoppas d löser för dej snart=)) Håller tummarna för den. kram vickan

2009-01-22 @ 20:43:29
Postat av: Linda

Den där klumpen i halsen är jag välbekant med..det är ett jävla jobb att bara hålla den där och inte släppa lös den på jobbet. KRAM!

2009-01-23 @ 10:19:54
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0