Jobblördag!


Jag är på jobbet och har en "ofrivillig rast" på ca 50 minuter. Så går det när man jobbar fort! Visst är det skönt med rast, men jag hade ju heller gått hem 50 minuter tidigare än att sitta här och kolla på tv...
Jaja.

Jag ångrar att jag inte köpte en flaska rött vin igår, jag hade gärna kommit hem ikväll och sippat på ett glas i soffan och blivit så där "vin-mysig" och somnat tidigt... jag har ju i och för sig lite sprit hemma, så jag kanske tar en liten drink (Sue-Ellen varning, haha) när jag kommer hem i stället. Jag planerar alltså en lugn kväll hemma, eftersom jag börjar jobba kl 09:15 imorgon också. Suuuuck....

Oh! Nu är det The Hills på MTV, som jag redan har sett i och för sig, men det kan jag roa mig med i 30 minuter i alla fall!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0