Internetfri dag (nästan).


På mitt jobb har dom bestämt att vi inte ska ha internet längre. Tydligen bara där jag har min plats, vilket kommer att innebära lååånga dagar och kvällar. Tydligen så "surfas det för mycket". Vad menar dom med det? :-P
Jaja, jag vet inte om det är permanent eller bara något tillfälligt påhitt, och ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket om det, jag slutar ju snart! Wihoo!

Idag fick jag en komplimang av en tant på jobbet, hon sa "Hur orkar du alltid vara så trevlig jämt, för du är alltid så himla trevlig!". Jag tackade och tänkte för mig själv, "ja du, jag har ju faktiskt betalt för att vara trevlig", och sen sa jag "jamen det är ju kul att höra!" och så sa tanten "Jag kan tänka mig att det inte är så lätt alla gånger" och det har hon ju rätt i. Ibland är det bara att bita ihop! Kul att hon inte har sett den sidan av mig i alla fall :-)

Planen för kvällen är som följer:
* duscha länge och väl
* göra varma mackor
* ta hem senaste DHW
* titta på senaste DHW
* mysa med Tindra
* gå på kvällspromenad med Tindra

Imorgon har jag en himla massa saker att göra, en del roliga och en del halvtråkiga, men det kommer nog att bli en bra dag - det blir ju faktiskt bara vad man själv gör det till, eller hur?

NU - duschen!!


Kommentarer
Postat av: Pia Björk

Hej!



Har varit lite dålig på att hänga med här på din blogg, men ryktet nådde mej ändå om att du sagt upp dej och fått nytt jobb. Ville bara säga grattis och lycka till. Är otroligt glad för din skull, du har verkligen gjort ditt på casa och förtjänar att ta dej vidare, keep on going girl ;) / Pia

Ps, Ge Tindra en puss från Tito :P

2009-01-13 @ 10:00:38
Postat av: Josefine

Låter som en mysig kväll!

2009-01-13 @ 10:18:57
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0