I'm going down.


Detta har officiellt gått från en "ok-blogg" till en "depp-blogg". Sorry. Can't help it.
Vad fan ska jag göra? Det enda jag VILL göra är omöjligt.
Ska jag vara arg?
Hjälper det?
Ja en liten stund kanske. Men jag vill inte vara arg, jag vill vara glad och lycklig med den människa som har varit den som stått mig närmast i 1 1/2 år nästan.
Jag känner mig själv, jag vet hur den närmaste tiden kommer att se ut, och jag ser inte fram emot den.



"I can't stop these tears from fallin' from my eyes"
I'm goin' down - Mary J. Blige




Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du får vara deppig! Så himla synd att du ska behöva vara det, dock. =( Hoppas det känns bättre om inte en allt för lång tid. Kram

2009-01-19 @ 20:20:04
URL: http://enoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0