Idag är ingen bra dag.


Nä, idag är ingen bra dag alls. Inte just nu i alla fall. Men jag vet att det inte är omöjligt att vända det dåliga till nåt bra. Men just nu känner jag mig trött (alltså inte sömnig), less och aningen likgiltig. Just nu känns det inte som att jag bryr mig om nåt, för vissa saker verkar vara rent ut sagt omöjliga att lösa.
Hur gör jag för att bli gladare? Först lyssnar jag på en deppig låt, kanske gråter jag en skvätt, sen borstar jag tänderna och tvättar ansiktet till tonerna av en mycket gladare låt, sen tar jag en promenad med Tindra, och förhoppningsvis känns det bättre sen.


"Deppig låt"


"Glad låt" (som FORTFARANDE är min favvo)


Jag vet att det kommer bli en bra kväll på jobbet i alla fall, det är roligt folk som jobbar så det är något att se fram emot!
Nu gör jag ett försök att vända dåliga känslor till bra känslor!
TTFN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0