I can dream about you if I can't hold you tonight..


Detta är helt sjukt. Inte ens när jag sover får mina tankar vara ifred. Jag drömmer så mycket på nätterna, härliga, fina, roliga drömmar. Detta gör det inte så roligt att vakna upp, eftersom det bara var drömmar. Jag önskar att jag kunde leva i mina drömmar just nu.

Idag är jag ledig igen. Jag har inga planer. Jag måste städa lite, och så ska jag hämta min ring som kom redan idag!! Snabb och bra service! Sen lär jag nog åka och handla lite också kanske, måste ju snart börja förbereda lite matlådor och fylla frysen med. Oh! Irish cream kaffe måste jag köpa idag!!! Det var sååå länge sedan!!! Mums!!

Oh well....roligare än så blir det inte idag.
Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0